Informace o pracovním místě
Máš SŠ vzdělání ekonomického směru a již zkušenosti z obdobné pozice? Domluvíš se plynule anglicky? Tak mi dej vědět! Náplň práce: - příjem objednávek zahraničních zákazníků - zadávání objednávek do systému - komunikace se zákazníky v AJ - příprava a kontrola výdajových listů, CMR, jejich kompletace s fakturami vydanými, odeslání - zpracování celního procesu dodávek zahraničním zákazníkům, správné náležitosti dokumenů, fakturace, DUZP, archivace - koordinace přesunů zásob pro zahraniční zákazníky mezi sklady
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru - zkušenosti z obdobné pozice alespoň 3 roky - komunikativní znalost AJ (denní komunikace se zahraničními zákazníky) - pokročilá znalost Excelu - znalost práce v SAP výhodou
Nabízíme
- 25 dní dovolené - stravenkový paušál - 3 sick days - 2x týdně HO - důchodový příspěvek - jazykové kurzy